استفاده از این نرم افزارها باعث سرعت بخشیدن به امور مالی، حسابداری در زمینه های مختلف کاربردی میشود. دوره حسابداری بازرگانی وبژه بازار کار شامل مباحثی از جمله نحوه ثبت رویداد های مالی در شرکت های بازرگانی، ثبت های مربوط به تسعیر ارز، قوانین کاربردی صادرات و واردات، آموزش روش های دائمی و ادواری در خرید و فروش کالا، نحوه محاسبه بهای تمام شده کالای انبار و… زبان ساده تر می توان گفت که انبار محلی است برای نگهداری کالا. انبار پارمیس اِستار با سیستم حسابداری، بازرگانی و تولید پارمیس اِستار در ارتباط مستقیم است و همین طور می تواند انبار ریالی و تعدادی جداگانه ای را در اختیار کاربر بگذارد. نرم افزار خزانه داری (دریافت و پرداخت) پارمیس اِستار وضعيت وجوه نقد و انواع اسناد دريافتني و پرداختني را کنترل کرده و فرآیند دريافت و پرداخت را به طور کامل مکانيزه مينمايد. مدیران بازرگانی و فروش در هر شرکت و موسسه ای به کنترل موجودی محصول، تحویل به موقع محصول به مشتری، کنترل مانده حساب مشتریان، و کنترل اعتبار مشتریان و انواع مولفه های دیگر مربوط به فروش نظارت دارند و این سیستم ابزار مناسب جهت این نظارت را در اختیار ایشان می گذارد.

 
از این جهت نرم افزار بازرگانی پگاه سیستم با ثبت رویدادهای فروش و ایجاد ارتباطی یکپارچه با دیگر سیستمها مانند: انبار،حسابداری،خزانه داری(دریافت و پرداخت) ، مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و خدمات پس از فروش (CSS) به مدیران شرکتهای بازرگانی کمک میکند تا از طریق گزارشات مناسب بر فروش نظارت داشته باشند. نرم افزار حسابداری پارمیس استار با ایجاد زیر سیستم پخش، قابلیت مدیریت نقل و انتقالات و روند پخش را برای شما فراهم می کند. فروشگاه اینترنتی قادر است به صورت یکپارچه اطلاعات خدمات، محصولات و کالای مورد نظرتان را در نرم افزار حسابداری پارمیس استار ذخیره و همزمان امکان مدیریت فروشگاه اینترنتی و فرآیند فروش محصولات از طریق اینترنت را نیز فراهم کند. در واقع بهتر است شما از روز اول اطلاعات مالی خود را وارد نرمافزار مالی کنید. پشتیبان گیری ایمن و منظم را در بر دارد . 5- اطمینان حاصل کنید که نرمافزار حسابداری شما توانایی رشد با کسب و کارتان را دارد. استفاده از سیستمهای مالی ستادی با امنیت اطلاعات بالا از ویژگیهای این حوزه است.
 
اگر همخطی در یک معادله رگرسیون بالا باشد بدین معنی است که بین متغیرهای مستقل همبستگی بالائی وجود دارد و ممکن است با وجود بالا بودن ، مدل دارای اعتبار بالائی نباشد. در گذشته که کسب کار ها به چند مغازه و کارگاه کوچک خلاصه می شد نیاز چندانی به یک حسابدار و کار های مربوط به حسابداری مانند تهیه گزارش سود و زیان و کار های از این قبیل نبود. در نهایت . . سیستمهای هوشتجاری ، مدیریت عملکرد سازمان و داشبورد مدیریت در این قسمت میتواند مورد استفاده قرار گیرد. یکی از ویژگی های بهترین نرم افزارهای حسابداری این است که کلیه فعالیت­ های مورد نیاز امور مالی را هم بتواند پوشش دهد. یکی از ویژگیهای مهم حسابدار علاقه داشتن به علم ریاضی و یکی از شروط کار در این زمینه میباشد. از دیگر ویژگیهای انتخاب نرم افزار حسابداری مناسب گزارشات قوی و صحیح آن است. رعایت ویژگیهای تولید و توزیع سیمان از دیگر موارد قابل اشاره در این راهکار است. صنعت سیمان کشور با حدود 80 سال سابقه، که 2درصد از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد، طراحی و استقرار سیستم نگهداری در این صنعت را ضرورت میدهد. زیر سیستم پخش نرم افزار حسابداری پارمیس استار، به شما در تعریف سطوح کدینگ، تعریف مسیرها، وضعیت ویزیت و سایر فاکتورهای مورد نیاز برای مدیریت یک سیستم پخش کمک شایانی خواهد کرد.
 
اولین قدم در آموزش حسابداری بازار کار، آشنایی با مهارتهای یک حسابدار خوب است. زیر سیستم تسهیلات نرم افزار حسابداری پارمیس استار، قابلیت مدیریت و افزودن وام و تسهیلات، قسط بندی و مدیریت اقساط را در هر بخشی از سازمان ها و مراکز و فروشگاه ها و … برای انجام این مسئولیت ها معمولاً وقت و انرژی بسیار زیادی از کارمندان هر بخش اتلاف میشود. مرکز آموزش و تحقیقات حسابداری و حسابرسی حرفه­ای جامعه حسابداران رسمی ایران با اهداف ارتقای دانش حسابداران، انجام پژوهشهای حرفه­ای و چاپ نشریات و کتابهای مورد نیاز حرفه، راه­ اندازی شده است. از دیگر فعالیتهای مرکز آموزش و تحقیقات انتشار کتابهای مورد نیاز حرفه­ و فصلنامه تخصصی” حسابدار رسمی” است که به نشانی کلیه اعضا و دیگر مشترکان فصلنامه ارسال می­شود. گام اول کدگذاری استقرایی معادل کدگذاری باز بدین صورت که بعد از انجام هر مصاحبه، ابتدا متن هر مصاحبه بررسی شده است و با توجه به هر جمله اساسی درون متن، مفاهیم اولیه استخراج شده است (مهرانی و اسکندر، 13۹۵). محقق پس از هر مصاحبه اقدام به مطالعه دقیق متن مصاحبه، مقایسه سازی، نامگذاری، مفهومپردازی و مقولهبندی دادهها میپردازدو بعد از کدگذاری مصاحبه بعدی را انجام میداد. به نظر سخت می آید اما همانطور که می دانید هر حرفه و شغلی سختی خاص خود را دارد.