کرم روشن کننده لک پوست پرودرما : این محصول حاوی بوتیل رزورسینول و فرم پایدار ویتامین C است که این ترکیبات فعالیت آنزیم تیروزیناز را مهار کرده و از این طریق باعث کاهش سنتز ملانین می شوند، در نتیجه لک هایی که روی پوست صورت و گردن ایجاد شده اند را از بین می برند و از بروز لک های پوستی ناشی از افزایش سن، تابش نور خورشید، بارداری، مصرف داروها، تغییرات هورمونی، لیزر و غیره هم جلوگیری می کنند. برای سیاه کردن مژه ها با استفاده از ریمل ، در برخی کشورها از قیر یا زغال استفاده می شد اما ایالات متحده استفاده از آن را ممنوع کرده است. وجود تحریم ها و در نتیجه محدود شدن واردات کالا، فرصتی برای صنعت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور ایجاد کرده است که از خلاء کمبود محصولات خارجی در جهت رونق تولیدات خود استفاده کنند. برای ساخت ریمل چند راه مقرون به صرفه وجود دارد که روش امولسیون است. 

دکتر تالاری، رئیس اداره نظارت و ارزیابی تولید فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو به این سوالات پاسخ می دهد. برای داروها سازمان اف دی ای محصولات جدید را در جهت امن بودن و تاثیر گذاری آن قبل از این که اجازه فروش به آنها بدهد، کنترل می کند در مورد لوازم آرایشی این چنین نیست. ما به عنوان یکی از حرفه ای ترین تامین کنندگان مواد اولیه آرایشی و بهداشتی در چین ، توسط محصولات سفارشی با قیمت پایین معرفی می شویم. ما به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان و تامین کنندگان مواد تشکیل دهنده مواد آرایشی طبیعی در چین ، ما با محصولات مقرون به صرفه و با قیمت رقابتی ارائه می دهیم. این محصولات ۵% وزنی گیاهان موجود در آن ارگانیک بوده و یا ۵۰% مواد گیاهی تشکیل دهنده آنها باید ارگانیک باشد. در این مقاله سعی شده است ده شرکت برتر وارد کننده مواد شیمیایی برای دانشجویان رشته داروسازی معرفی گردد. اما امروزه سرب از سر زبان ها افتاده و به جای آن پوست و ضایعات مرغ خبرساز شده است. 

مواد به کار رفته در لوازم آرایشی غیرمجاز را معمولا نمی توان به راحتی تشخیص داد. بنابراین لازم است قبل از هرچیز این مواد را بشناسیم. بر طبق آمار از سال 2010 تا 2017 میانگین رشد هر ساله صنعت لوازم آرایش 2/4 بوده است. دیگر مواد مضر و سمی که در لوازم آرایش تقلبی یافت می شوند عبارتند از مدفوع حیوانات، ادرار، سیانید، نوار نقاشی (موادی که در ریمل و یا پودرهای مخصوص صورت) می باشد که برای سلامت پوست بسیار خطرناک است. پخش و فروش مواد اولیه شیمیایی و مواد اولیه آزمایشگاهی و مواد اولیه دارویی و مواد اولیه صنایع غذایی و پخش انواع مواد شیمیایی و صنایع غذایی دارویی مواداولیه آزمایشگاهی با شرکت ایده آل شیمی بهترین شرکت شیمی پخش و فروش مواد شیمیایی در تهران فروش مواد ازمایشگاهی در تهران و فروش مواد شیمیایی در تهران و فروش مواد ازمایشگاهی در تهران و فروش مواد غذایی در تهران و فروش مواد داروئی ایده آل شیمی در تهران فروش مواد غذاییایده آل شیمی در تهران فروش مواد داروئی ایده آل شیمی از کمپانی merk مرک و سیگماالدریچ sigma و کم لب(kemlab) و ( آلفا Alpha) ما در شرکت ایده آل شیمی با سالها تجربه آمادگی خود را در زمینه ارائه مواد اولیه شیمیایی و دارویی و صنایع غذایی و تجهیزات آزمایشگاهی و ارائه انواع خدمات تجهیز آزمایشگاههای کنترل کیفی و تحقیقات و آزمایشگاه های محیط زیست و آزمایشگاه های آب و فاضلاب و پساب صنعتی و صنایع آرد و غلات صنایع لبنی و صنایع نوشیدنی و دارویی آرایشی و بهداشتی آب و فاضلاب، مراکز استاندارد و مراکز دانشگاهی و مراکز پالایشگاهی و پتروشیمی و تحقیقاتی را به صورت اجمالی به شرح ذیل اعلام میدارد. 

و آن ها همچنین به صاف شدن پوست کمک می کنند. مس دارای تاثیرات مخرب شیمیایی بر روی پوست بوده، جذب آن از پوست بسیار مضر است. جیوه یکی دیگر از موارد خطرناکی است که در لوازم آرایش استفاده می شود و می تواند بر روی سیستم عصبی و همچنین سیستم ایمنی بدن تاثیرات جبران ناپذیری می گذارد. میکاپ و آرایش در طول سال ها دچار تغییر و تحولات زیادی شده است و امروز مردم نمی دانند که لوازم آرایش از چه موادی ساخته شده است.البته بیشتر کمپانی های لوازم آرایشی از قوانین سالم سازی برای ساخت این لوازم استفاده نمی کنند. این شرکت، با استفاده از استانداردهای جهانی مدیریت و اصول مشتری مداری در طول مدت فعالیت خود پل ارتباطی مطمئنی میان صنایع و تولیدکنندگان داخلی ایجاد نموده است. شیمی بازار، بورس و مرکز خرید و فروش مواد شیمیایی و لوازم تجهیزات آزمایشگاهی، و مواد اولیه صنایع نفت گاز پتروشیمی، کشاورزی غذایی داروِیی، آرایشی بهداشتی شوینده، پلاستیک پلیمر، رنگ رزین چسب، چرم نساجی، شیمی ساختمان.

منبع: https://irchem.ir/cosmetic/