بک لینک ها همچنان یکی از مهمترین وظایف در سئو هستند و همچنان نقش مهمی در افزایش رتبه وب سایت در نتایج جستجو دارند. بنابراین یکی از وظایف مهم یک سئوکار این است که همیشه باید به فکر ایجاد بک لینک با کیفیت برای وب سایت خود باشد. این مهم است که بسیاری از دوستان فرصت خرید لینک با کیفیت و قوی و ساخت بک لینک رایگان را ندارند. البته لینک های رایگان لزوما بی کیفیت نیستند! در این مقاله نحوه ایجاد بک لینک رایگان را به شما آموزش می دهیم.

بازخورد یک وب سایت، چه رایگان و چه پولی، اعتبار آن را نشان می دهد. اگر به وب سایت های قدیمی و بزرگ نگاه کنید، متوجه خواهید شد که بیش از 90 درصد بک لینک ها کاملا رایگان هستند. بنابراین، در صورت رعایت قوانین ارسال مجدد، ارسال مجدد رایگان می تواند برای وب سایت شما مفید و موثر باشد.
ایجاد بک لینک رایگان در فرآیند وبلاگ نویسی
یکی از بهترین راه ها برای ایجاد بک لینک با کیفیت استفاده از سیستم های وبلاگ نویسی است. با استفاده از این سیستم ها که اکثر آنها ترافیک لینک رایگان را ارائه می دهند، می توانید محتوای وب سایت خود را بازنشر کنید و از طریق آنها لینک های رایگان دائمی دریافت کنید.
پست های مشابه
مهمترین وظیفه در سئو و بهینه سازی وب سایت چیست؟
6 آذر 1401
نکته مهم: برای ایجاد بک لینک در وبلاگ خود، بهتر است محتوای وبلاگ خود را به روز نگه دارید که با محتوای سایت شما متفاوت است و از ایجاد لینک های مکرر در سایت خود اجتناب کنید. زیرا در این صورت به نظر می رسد که همه وبلاگ ها برای شما هستند و لینک ها به صورت دستی انجام می شود.
لیست وبلاگ های ایرانی برای بک لینک رایگان
Blogsky.com
میهن بلاگ دات کام
پارسی بلاگ دات کام
Persanblog.com
بلاگ دات آی آر
تبیان دات نت
راسخون دات نت
Avablog.ir
Blogsazan.com
توجه: این سایت ها دارای امتیاز بالایی هستند، بنابراین فعالیت در این سیستم های وبلاگ بسیار تشویق می شود.
لیست وبلاگ های خارجی برای لینک سازی رایگان و قدرتمند
همچنین می توانید مطالب فارسی را به سایت های وبلاگ نویسی خارجی ارسال کنید اما برخی از این سرویس ها با زبان فارسی مشکل دارند و ممکن است به محض دیدن وبلاگ شما را مسدود کنند. اما وب سایت های این لیست به محتوای فارسی شما مرتبط نیستند و می توانید با خیال راحت مطالب خود را به زبان فارسی منتشر کنید و لینک های رایگان و دائمی برای وب سایت خود ایجاد کنید.
WordPress.com
launch.joomla.org
lycos.com
enjin.com
blogspot.com
edublogs.org
doodlekit.com
hatnablog.com
eklablog.com
paetukutukuself.net
over-blog.com
altervista.org
estranki.sk
blog.fc2.com
unblog.fr
لینک سازی رایگان برای سازندگان وب سایت
یکی دیگر از راه های ساخت لینک رایگان استفاده از سایت سازها است. بسیاری از سازندگان وب سایت در دنیا وجود دارند که دارای پلن رایگان دائمی هستند. با این سازندگان سایت، می توانید به طور مداوم لینک های با کیفیتی برای وب سایت خود ایجاد کنید. به غیر از شاپفا، سایت های سخت افزاری ایرانی نمی توانند از طریق آنها لینک رایگان دریافت کنند. در واقع پلن های رایگانی که ارائه می دهند کمتر از 30 روز هستند و لینک های آنها موقت و بی فایده است.
اما در زیر به چند سازنده وب سایت خارجی اشاره کرده ایم تا بتوانید از طریق آنها بک لینک دائمی رایگان برای خود ایجاد کنید. خوشبختانه در اکثر این سازندگان وب سایت، انتشار مطالب به زبان فارسی محدودیت یا ممنوعیتی نخواهد داشت.
wikidot.com
hpage.com
iwopop.com
1msite.com
mex.tl
bigcartel.com
webflow.io
netlify.app
ucoz.net
bcz.com
contently.com
weebly.com
síða123.me
e-monsite.com
simpsite.nl
emyspot.com
web.com
webnode.com
yolasite.com
zoho.com
jimdo.com
webself.net
ایجاد بک لینک رایگان
ساخت بک لینک رایگان از طریق سایت های بازنشر محتوا
یکی از بهترین راه ها برای ایجاد لینک های رایگان و موثر، ساخت بک لینک در سایت های ارسال مجدد است. ایجاد بک لینک با ارسال مجدد مقالات یکی از بهترین کارهایی است که می توانید در فرآیند سئو انجام دهید. این کار به مرور زمان وب سایت شما را نشان می دهد و ایجاد بک لینک باعث افزایش اعتماد گوگل به وب سایت شما می شود.
سایت های ایرانی خوبی در این زمینه وجود دارد که می توانید به راحتی با قرار دادن مقالات خود و درج لینک منبع، لینک سایت خود را بسازید. ویژگی این سایت ها این است که هر روز بازدید زیادی دارند و قطعا مقالات شما دیده می شود. به همین دلیل، می توانید با بازنشر یا بازنشر مطالب در آن سایت ها، ترافیک سایت خود را افزایش دهید. و این ارزش ارجاعات شما را افزایش می دهد.
سایت ویرگول یکی از بهترین سایت های با محتوای ایرانی است. با عضویت در این سایت به راحتی می توانید مقالات خود را منتشر کنید و لینک های رایگان دریافت کنید. مهم است که فراموش نکنید که لینک منبع را درج کنید. زیرا ممکن است مقاله شما تایید نشود!
سایت خبری رسمی به عنوان اولین منبع خبری بین المللی ایران نیز شناخته می شود که هدف اصلی آن انتشار اخبار شرکت ها و کسب و کارهای ایرانی است. نکته مهم در مورد استفاده از یک سایت خبری رسمی این است که فقط می توانید پیوند موجود در نمایه خبری رسمی خود را دنبال کنید. پیوندهای موجود در مقالات دنبال نمی شوند و برای عموم قابل اجرا نیستند. اما مطمئن باشید با انتشار مقالات خود در این سایت بازدید قابل توجهی خواهید داشت.
ارائه سایت های بازنشر محتوای خارجی
قبل از هر چیز بهتر است بدانید که برای بازنشر مطالب در سایت های زیر باید نسخه انگلیسی مطالب خود را بازنشر کنید. برخی از این سایت ها محتوای فارسی را تایید نمی کنند، اما خوشبختانه می توانید به راحتی از مترجم گوگل برای ترجمه استفاده کنید.
bizpr.ca
قلم آیو
pressreleaselive.com
articlesmaker.com
issuewire.com
leapzipblog.com
smore.com
ipenzu.com
فقط
کرم سیمی
Scoop.it
ساخت بک لینک رایگان با سایت های ساخت رزومه
راه دیگر برای ایجاد لینک های رایگان قوی و ماندگار استفاده از سایت های رزومه سازی آنلاین است. از طریق این سایت ها می توانید رزومه خود را ایجاد کرده و آن را به صورت آنلاین در یک صفحه به اشتراک بگذارید. بسیاری از سازندگان رزومه دارای یک فیلد URL هستند و برخی دیگر به شما اجازه می دهند پیوندها را در توضیحات چند پاراگراف قرار دهید.
رزومه های ایرانی واجد شرایط بک لینک نیستند و بیشتر برای ایجاد یک صفحه اختصاصی هزینه دریافت می کنند. اما سایر رزومه ها دارای یک طرح رایگان هستند و به شما امکان می دهد بک لینک رایگان برای سایت خود ایجاد کنید.
لیست رزومه سازان آنلاین خارجی برای ایجاد رزومه به صورت رایگان
resume.io
shriresume.com
resume.com
zety.com
ایجاد بک لینک رایگان از طریق سایت های نظرسنجی
همچنین می توانید از طریق سایت های نظرسنجی آنلاین بک لینک های قوی و رایگان بسازید. در زیر بهترین مکان ها برای کاوش وجود دارد.
Surveymonkey.com
surveygizmo.com
smartsurvey.fr
freeonlinesurveys.com
ساخت بک لینک رایگان با صفحه ساز آنلاین و فرم ساز
برخی از سایت های خارجی هستند که صفحه سازهای آنلاین را ارائه می دهند و از طریق این سایت ها می توانید صفحه فرود یا به عبارت دیگر "صفحه فرود" خود را ایجاد کنید.
اکثر این سایت ها دارای یک بسته رایگان هستند و صفحه ای که به صورت رایگان برای ساخت بک لینک ارائه می دهند برای ما یک گنج است!
pixeltogether.com
superkobi.com
ontrapages.com
jouwweb.nl
emailmeform.com
123contactform.com
iphepha.tl
brandyourself.com
formite.com
ساخت بک لینک رایگان توسط هاست رایگان
این هاست هاست تقریبا رایگان ارائه می دهند و از طریق این سایت ها می توانید یک وب سایت وردپرسی ایجاد کرده و مطالب خود را در آن منتشر کنید. همچنین برای ساخت بک لینک بر روی این هاست ها نیازی به دامنه ندارید و بک لینک ها روی دامنه های عالی با آنوریتی بالا قرار می گیرند.
لیست هاست ایرانی رایگان
gigfa.com
vcn.ir
zili.ir
ss0.ir
pcshared.com
لینک رایگان از طریق سایت های پرسش و پاسخ
یکی از بهترین روش های لینک سازی استفاده از سایت های پرسش و پاسخ است. یکی از در دسترس ترین سایت ها quora.com است. این سایت بزرگترین سایت پرسش و پاسخ جهان است. البته نمونه های ایرانی زیادی از این قبیل سایت ها وجود دارد. مانند یک سایت کاریابی که می توانید سوالات خود را بپرسید و پاسخ آنها را دریافت کنید. نکته جالب این است که دریافت بک لینک از این سایت ها، جستجو و پاسخ به سوالات مرتبط با حوزه کاری خود در این سایت ها بسیار آسان است و از سایت مناسب بک لینک های مفیدی دریافت خواهید کرد. رایگان دریافت کنید