افراد مختلف، سلایق و انتظارات متفاوتی از اسپیکر ها دارند که باید به هنگام خرید به آنها توجه کنند، تا بتوانند یک اسپیکرمتناسب با نیازهایشان انتخاب و خریداری نمایند. یکی از دلایل مهم انتخاب اسپیکر بلوتوثی نسخه 5 به بالا این است که در این نسخه ها مصرف باتری اسپیکر به میزان قابل ملاحظه ای کاهش یافته است. اسپیکرهای پرتابل در اندازه های کوچک و انواع متنوع مجهز به باتری های قابل شارژ هستند که نیز از مزیت این دستگاه محسوب می شود چرا که به راحتی می توان آن را با خود هر جا که دوست داشته باشیم ببریم. برای این منظور حواستان باشد از میزان سرعت شارژ شدن دستگاه و همچنین میزان کارکرد آن با هر بار شارژ کامل شدن محصول مطمئن شوید و حتی المقدور سعی کنید به سراغ خرید اسپیکرهایی بروید که دارای باتری هایی با میزان ظرفیت بالا و امکانات جانبی کمتری باشند! اسپیکری با بدنه پلاستیکی و بسیار سبک وزن، با باطری داخلی شارژی لیتیومی عالی و قابلیت پخش 5 ساعته با هر بار شارژ کامل.

 
فروشگاه اینترنتی آسارایان تمام تلاش خود را کرده است تا شما بتوانید اسپیکر مناسب را در کمترین زمان و با معیارهای ایده آل خود تهیه کنید.شما با مراجعه به بخش خرید اسپیکر می توانید انواع اسپیکرها را از نظر قیمت و کیفیت با یکدیگر مقایسه کنید و آنچه را که مد نظر دارید با قیمت مناسب تهیه بفرمایید. برخلاف آنچه اغلب افراد عقیده دارند، خرید اسپیکر نو یا دسته دوم کار چندان سختی نیست، تنها باید بدانید قصد دارید پس از استعلام قیمت و خرید بلندگو، از این وسیله جذاب برای چه هدفی یا مکانی استفاده کنید. اسپیکر قابل حمل که به نام های بلندگوهای پرتابل، اسپیکر همراه و بلندگو مسافرتی نیز معروف هستند، یکی از لوازم جانبی موبایل بسیار محبوب و مورد توجه افراد می باشد. درگاه های ورودی: اسپیکرهای بلوتوثی با اینکه همچون نام خود از قابلیت اتصال بصورت بلوتوثی با هر نوع دستگاه هوشمند دیگری که از این قابلیت برخوردار باشد، بهره مند هستند اما از درگاه های متصل کننده دیگری نیز همچون: پورت USB، جک ۳.۵ میلیمتری صدا و همچنین ورودی کارت حافظه نیز برخوردار می باشند که قطعا بر روی قیمت نهایی فروش این قبیل از محصولات صوتی نیز موثر خواهند بود. نسخه بلوتوث: با اینکه امروزه در خرید اسپیکر بلوتوثی خیلی مهم نیست دستگاه مورد نظر شما از چه نسخه بلوتوثی برخوردار باشد؛ زیرا کمپانی های تولید کننده همیشه از آخرین نسخه ها در دستگاه های صوتی خود با قابلیت اتصال بصورت بلوتوثی استفاده می کنند اما باز توصیه می کنیم نسبت به این مورد بی تفاوت نباشید.
 
 
حتی بصورت کابلی AUX توسط سیم نیز میتوانید انواع لوازم صوتی و تصویری و حتی تلفن هایی را که بلوتوث ندارند به این اسپیکر متصل کرده و از آن به عنوان یک بلندگوی کمکی قوی استفاده کنید. روش دیگر، اتصال از طریق سیم و کابل به اصطلاح Auxiliary است که به سادگی این کار انجام می شود. قیمت اسپیکر بلوتوثی: با کمی جست و جو و مقایسه میان انواع و اقسام بلندگوهای بی سیم و قابل حمل، خود متوجه این موضوع خواهید شد که قیمت اسپیکر بلوتوثی با در نظر گرفتن فاکتورهای متعددی و مهمی که البته ما در این مطلب شما را با تعدادی از برجسته ترین آنان آشنا کردیم، تعیین می شود و این شما هستید که باید به دنبال اسپیکر مورد علاقه خود در این بین باشید. به صداهایی با فرکانس بالاتر از ۱۵۰۰۰ هرتز فراصوت (Ultrasound) و پایینتر از ۲۰ هرتز فرو صوت (Infrasound) میگویند.دامنه شنوایی انسان در حدود ۲۰۰۰۰ هرتز است و اسپیکرها در این محدوده کار میکنند تا شما یک موسیقی یا صدا را بشنوید. پژواکها در برخورد صدا با اجسام سخت و صلب و با سطح تخت بیشتر تولید میشوند، با اجسام نرم و با سطوح پیچیده کاهش پیدا میکنند.
 
فروشگاه لوازم جانبی موبایل مودب به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش کننده لوازم جانبی موبایل با سابقه ی بیش از 16 سال می باشد که در طی این سالها توانسته است نیاز بیش از 2000 همکار در سراسر ایران را بر طرف نماید. البته تیم پشتیبانی بازارجانبی برای ارائه راهنمایی های لازم در کنار شماست اما به طور کل در نظر داشته باشید که در صورت نیاز به یک اسپیکر بلوتوث نرمال، بهتر است تمامی امکانات را در کنار هم داشته باشید. به شما پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی معتبر می باشید به فونی شاپ مراجعه کنید. توضیح : اتصال بدون نیاز به رمز و تائیدیه خواهد بود ولی اگر بلوتوث وسیله یا موبایل شما در حالت ایمن باشد ممکن است برای اتصال از شما رمز بخواهد که رمز بلوتوث این اسپیکر 0000 یعنی چهار تا صفر میباشد که با زدن آن بر روی گوشی یا وسیله و تائید اتصال وسیله شما به این اسپیکر متصل خواهد شد. از امکانات دیگر این اسپیکر میتوان به داشتن شکاف حافظه برای قابلیت پخش موزیک MP3 از طریق حافظه Micro SD ( بر روی اکثر موبایلها از این نوع حافظه استفاده میشود و می توان آنرا براحتی از فروشندگان لوازم کامپیوتر و موبایل و لوازم عکاسی تهیه نمود).