چنانچه مایلید برای تولید رطوبت و خنک کردن دمای محیطهای مختلف مانند فضاهای خانگی و صنعتی و .. بخصوص در تابستان از نازل مه پاش استفاده کنید و یا نیاز به استفاده از انواع پمپ فشار قوی کارواش دارید، بازرگانی ایران پمپ مجموعهای است که میتواند این دسته از محصولات را از برندهای معتبر در اختیارتان قرار دهد. در گروه ماشین سازی انعکاس ، تجهیزات گلخانه ای بسیاری از جمله انواع مه پاش ها طراحی و تولید میشود. قطعات پمپ کارواش برتولینی به ما کمک می کند تا طیف وسیعی از آلودگی ها را در هر سطح و ابعادی، در کوتاه ترین زمان ممکن و مورد انتظار و با کمترین آب مصرفی و صرفه جویی در آب، از بین برد و سطحی تمیز و پاکیزه را به ارمغان آورد. در واقع مه در داخل دستگاه ابتدا از یک حلزونی می گذرد و قطرات آب موجود در مه گرفته می شود سپس مه فیلتر شده از یک فشار شکن عبور می کند و مرحله دوم فیلترینگ انجام می شود. همچنین برای استحکام کار نیز می توان در ابتدا از سیستم فیلترینگ استفاده نمود تا ذرات بسیار ریز و شناور آب وارد نازل نشود . موتور از مهمترین قسمت های دستگاه های رطوبت ساز پروانه ای می باشد . 

 

انتخاب پمپ برتولینی با توان مناسب موتور درج شده بر روی پمپ یکی از مهمترین بخش های انتخاب است. گاهی اوقات از سازه های پلی کربناتی استفاده می شود. هرچه محیط مورد استفاده کوچکتر باشد از سایز های کوچکتر استفاده می شود. بر اساس نوع سیستم مه پاش و مکان مورد استفاده از آنها، انواع متنوعی از فوگرها روانه بازار شده اند که در ادامه به معرفی تعدادی از آنها می پردازیم. همچنین انواع دستگاه کارواش صنعتی دارای این ویژگی می توانند ماده شوینده را تحت فشار پایین یا بالا پاشش نمایند. از معایب این روش هزینه بالای آن است که در درازمدت به صرفه هست، و مسدود شدن قطره چکان ها به دلیل کیفیت پایین آب هست که راه حل آن ایجاد سیستم تصفیه مناسب هست. چون فیلتر های نازل کمیاب بوده و تعویض آن سخت می باشد، توصیه می شود از ابتدا، سیستم فیلترینگ شود تا اینکه خود نازل دارای فیلتر باشد. از ویژگی های قابل توجه این دستگاه می توان به شاسی فولادی ، فیلترینگ سه مرحله ای، جنس پروانه، جنس پمپ، توان مصرفی و … حلقه هایی از جنس فولاد، که به روش تسمه ای (جوش داده دو سر یک نوار باریک فولادی) تولید شده جهت استفاده در اتصالات فلنج دار.

 

به دلیل استفاده از پمپ های الکتریکی در این نوع مه پاش صنعتی که برای ایجاد فشار است ، این نوع مه پاش با نوع قبلی بسیار متفاوت است. حائز اهمیت است بدانید که پروانه ۱۲ پر به همراه دیسک و فیلتر حلزونی بکار رفته در مه پاش ۲۴۰۰۰ از جنس آلومینیوم می باشد .این امر باعث شده تا موارد نام برده که در تماس مستقیم با آب هستند با هیچ گونه خطر یا احتمال زنگ زدگی مواجه نشوند . این امر باعث می شود تا این نوع کارواش در برابر عوامل مختلف خورنده محفوظ بماند. فروش تایمر آبیاری قیمت مناسب در برند های مختلف به صورت اینترنتی و حضوری از طریق شماره های درج شده در تجهیزات کشاورزی آریا با مدیریت منصوری امکان پذیر میباشد. به همین منظور تجار و خریداران عمده که خواهان خرید فله ای و مستقیم محصولات ایرانی مانند تایمر آبیاری قطره ای هستند می توانند این اجناس را از تولیدکنندگان ایرانی با گارانتی، کیفیت اعلا و مرغوب، و قیمتی مناسبتر نسبت به قیمت محصولات خارجی خریداری کنند.

 

میزان انعطاف پذیری، جنس و وزن سبک این شیلنگها بر روی قیمت و میزان کارایی پمپ کارواش تاثیر مستقیم دارد. بدنه یکی از مواردی است که در واقع کیفیت و دوام محصول را تعیین می نماید و این مورد در محصولاتی چون انواع دستگاه های مه ساز که در تماس مستقیم رطوبت و آب می باشند پر اهمیت تر است. انواع مه پاش ها و رطوبت ساز ها در ظرفیت های گوناگون محصولات صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق می باشد. در بحث عمل کرد و نوع کارکرد این نوع رطوبت سازها باید گفت که آب با فشار بالا از نازل ها خارج شده و تقریبا تبدیل به پودر و یا مه میشود. در این کارواش صنعتی استفاده نمود، باید اشاره کرد پر فروشترین پکیجی که مورد استقبال مشتریان قرار گرفته پمپ برتولینی و اینتر با الکتروتور موتوژن تبریز می باشد. یک دستگاه کارواش بخار در صورت استفاده و نگهداری صحیح عمل تولید بخار را به خوبی انجام میدهد اما این مورد به تنهایی کافی نیست. از مه پاش گلخانه برای آبرسانی و ایجاد محیط مرطوب برای شبیه سازی محیط طبیعی در گلخانههای امروزی استفاده میشود.

 

آشنایی با انواع کارواش صنعتی و کارکرد هر کدام از آن ها