طبق گزارش نیویورک تایمز، تقریباً 75 درصد از آمریکایی ها در مقطعی از زندگی خود باید با درد پا دست و پنجه نرم کنند. پاها فشار زیادی را در طول روز متحمل می شوند، به خصوص برای افرادی که در مشاغلی کار می کنند که نیاز به ایستادن یا راه رفتن در بیشتر روز دارند. کفش‌های نامناسب می‌توانند این موضوع را تشدید کنند: در واقع، این مقاله کفش‌های نامناسب را به عنوان یکی از دلایل اصلی ناراحتی، به‌ویژه زمانی که پای درد انگشتان پا به میان می‌آید، شناسایی کرده است. انتخاب کفش مناسب تأثیر بسیار بیشتری نسبت به هم‌آمیزی یک لباس دارد این یک موضوع سلامتی نیز هست. در اینجا چند نکته وجود دارد که هنگام خرید باید در نظر داشته باشید: دو بار اندازه گیری کنید، یک بار بخرید حتی قبل از اینکه به فروشگاه کفش بروید، پای خود را چندین بار اندازه بگیرید تا ایده بسیار واضح تری از آنچه به دنبال آن هستید داشته باشید. طرح کلی پای خود را ردیابی کنید و یک کپی از آن را با خود به فروشگاه بیاورید - به این ترتیب، می توانید به سادگی هر جفتی را که دوست دارید با آن تصویر اندازه بگیرید. اگر کفش برای چیزی که نیاز دارید خیلی باریک یا کوتاه است، حتی زمان را برای امتحان کردن آن تلف نکنید. یا فقط از فروشگاه هایی دیدن کنید که کفش های حرفه ای را ارائه می دهند. پهنا را فراموش نکنید اکثر مردم فوراً می‌دانند که اندازه کفششان چقدر است و به طول پایشان مربوط می‌شود، اما در مورد عرض چطور؟ استایل‌هایی که خیلی باریک هستند می‌توانند پا را فشرده کرده و باعث درد و تورم شوند: نیم‌اندازه کردن این مشکل را برطرف نمی‌کند. اگر پهن ترین قسمت پای شما در کناره های کفش فشرده شده است، از فروشنده بپرسید که آیا جفت پهن تری وجود دارد یا خیر. خرده‌فروش آنلاین Zappos نحوه هدایت این بخش از فرآیند را توضیح می‌دهد: «در حالی که پاهای برخی از افراد در محدوده عرض کفش متوسط ​​قرار می‌گیرد، بسیاری از افراد برای تناسب خوب نیاز به اندازه‌بندی تخصصی دارند. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که شما برای خرید کفش های مجلسی یا کفش های پاشنه بلند می خرید. اگر متوجه شدید که پاهایتان در کفش‌هایتان حرکت می‌کنند، احتمالاً به یک کفش باریک‌تر نیاز دارید. اگر کفش‌ها اغلب خیلی تنگ یا تنگ هستند، احتمالاً به سایز کفش پهن‌تری نیاز دارید. کفش‌های غیررسمی ممکن است اندکی مناسب‌تر

باشند. اندازه B میانگین عرض برای زنان و سایز D برای مردان متوسط ​​است.

https://www.timberland.com/

 

پاها می توانند در طول زمان تغییر کنند. پاها می توانند در طول زمان تغییر کنند.

قبل از خرید سعی کنید فقط به سرعت یک جفت را امتحان نکنید - در فروشگاه قدم بزنید تا مطمئن شوید که آنها قبل از خرید نهایی خود راحت هستند. آیا آنها احساس می کنند که در حال لیز خوردن هستند؟ آیا آنها به طرز ناراحت کننده ای سفت هستند؟ آیا اطراف قوس پای شما را نیشگون می گیرند؟ همه اینها نشانه هایی است که نشان می دهد کفش مناسب شما نیست. هرگز تصور نکنید که می‌توانید کفش‌ها را بشکنید و به مرور زمان راحت می‌شوند. در عوض، فوراً سراغ مواردی بروید که مناسب هستند. به یاد داشته باشید که پاهای شما می توانند تغییر کنند حتی پس از رسیدن به سن بلوغ، پاهای شما می توانند تغییر اندازه دهند و اغلب با افزایش سن بزرگتر و پهن تر می شوند. قبل از خرید کفش جدید، مطمئن شوید که سایز فعلی خود را می دانید. در برخی موارد، اندازه پای راست و چپ شما ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد، بنابراین از فروشنده بخواهید آنها را به طور مستقل اندازه گیری کند و کفشی را تهیه کند که مناسب هر کدام از آنها باشد.

"کفش های مختلف برای فعالیت های مختلف مناسب هستند"

 

بررسی ویژگی های اضافی کفش های مختلف برای فعالیت های مختلف مناسب هستند. به عنوان مثال، کفش های دویدن انعطاف پذیرتر هستند و بالشتک بیشتری برای جذب ضربه دارند. کفش‌های بسکتبال حجیم‌تر هستند و از مچ پا پشتیبانی بیشتری می‌کنند. برخی از جفت ها دارای درج یا کمک فنر هستند که بسته به نحوه استفاده از آنها ممکن است برای شما مناسب باشد. نکته مهم این است که سبک زندگی خود را بشناسید و کفشی را انتخاب کنید که در آن مناسب باشد. هر گونه لوازم جانبی مورد نیاز خود را خریداری کنید اگر در حال بهبودی از آسیب دیدگی پا هستید یا با یک بیماری مواجه هستید، حتی بهترین کفش ممکن است کافی نباشد. یک ارتز، مانند آنهایی که از خط Soft Stride ساخته شده اند، حاوی پلیمر منحصر به فردی است که کیفیت بافت نرم بدن را تقلید می کند تا فشار را دوباره توزیع کند و ضربه را کاهش دهد.

 https://katpoosh.com/product-category/shoes-brand/adidas/adidas-climacool/

اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که بروید و پاهای خود را اندازه بگیرید. برای انجام این کار از یکی از آن الگوهای کاغذی که می توانید از اینترنت دانلود کنید استفاده نکنید، حاشیه خطا بسیار زیاد است و طول محوری شما را به شما نشان نمی دهد. این کار را شخصاً در یک فروشگاه کفش با کارکنان شایسته و با استفاده از دستگاه Brannock انجام دهید و مطمئن شوید که هر دو پا را اندازه بگیرید زیرا احتمالاً کمی (یا به طور قابل توجهی) متفاوت خواهند بود. Brannock کامل نیست، اما یک شروع است، و شما را به شناخت اندازه واقعی خود بسیار نزدیکتر می کند تا رویکرد "این اندازه ای است که من معمولا می خرم" که اکثر مردم از آن استفاده می کنند. در اینجا یک راهنمای مصور در مورد نحوه اندازه گیری پاهای خود آورده شده است: پاهای خود را اندازه بگیرید، اندازه کفش خود را یاد بگیرید - ShoeFitNerd

 

هنگامی که اندازه کفش خود را شناختید، می توانید شروع به ارزیابی کنید که آیا کفش هایی که آنلاین پیدا می کنید مناسب شما هستند یا خیر. به خاطر داشته باشید که بین برندها یا حتی بین سبک های مختلف یک برند سازگاری وجود ندارد. ابزارهایی مانند Shoefitr وجود دارد، و اگر نقاط داده کافی وجود داشته باشد، بازخورد دیگران بسیار مفید خواهد بود. اگر 10 نفر بازخورد بدهند و شش نفر از آنها بگویند کفش کوچک است، احتمالاً کوچک است.

 

صرف نظر از همه اینها، من معتقدم که تنها راهی که می توانید بفهمید آیا یک کفش خاص واقعاً به پای شما می آید یا نه این است که کفش را بخرید و آن را روی پای خود بگذارید، بنابراین قانون شماره 1 این است که از وب سایت های معتبر با یک کفش عالی خرید کنید. سیاست بازگشت

 

سایز پای خود را بررسی کنید و با اندازه کفشی که از کدام برند خریداری می کنید، پیش بروید. همانطور که اگر در حال خرید آنلاین کفش هستید، باید از سایزهای مختلف کشور مراقبت کنید. بنابراین، اندازه گیری اندازه بر اساس آن آسان است و می توانید برای دفعه بعد حدس بزنید.

 

درد مارماهی زمانی شایع است که بیشتر روز خود را روی پاهای خود می گذرانید، اما زمانی که سختی طولانی مدت و شدیدتر است، ممکن است با فاسیای کف پا زندگی کنید.

 

درد پاشنه زمانی شایع است که بیشتر روز خود را روی پاهای خود می گذرانید، اما زمانی که سختی طولانی مدت و شدیدتر باشد، ممکن است با فاسیای کف پا زندگی کنید. به گفته آکادمی جراحان ارتوپدی آمریکا، سالانه حدود دو میلیون نفر در ایالات متحده برای این بیماری تحت درمان قرار می گیرند. علاوه بر این، فاسیای کف پا یکی از شایع ترین علل درد پاشنه پا است.

 

فاشیای پلانتار به سطح پایینی پا - که از پاشنه تا انگشتان پا کشیده می شود - اشاره دارد که نواری از بافت سخت اطراف عضلات است. هنگامی که این رباط کمان مانند به طور مزمن ملتهب می شود، فاسیای کف پا رخ می دهد.

 

بیایید نگاهی دقیق تر به برخی از علل شایع، علائم و گزینه های درمانی برای فاشیای کف پا بیندازیم:

 

فاشیای کف پا باعث می شود

همانطور که توسط AAOS بیان شده است، در اکثر موارد تعیین علت دقیق فاشیای کف پا دشوار است. با این حال، عوامل خاصی وجود دارد که می تواند شما را مستعد ابتلا به این بیماری کند، مانند:

 

عضلات سفت ساق پا - خم کردن پا و کشش فاسیای کف پا را دشوار می کند.

چاقی.

یک قوس بلند در پای شما.

فعالیت تاثیرگذاری مکرر - شرکت در ورزش هایی که شامل دویدن زیاد است.

فعالیت جدید یا افزایش یافته

ایستادن بر روی سطوح سخت برای مدت طولانی نیز می تواند منجر به فاسیای کف پا شود. به یاد داشته باشید که اگر شغل شما مجبور است تمام روز روی پاهای خود کار کنید، مرتباً استراحت کنید.